ES11A

There we go (Y) ES11A min nya klass! Efter idag har jag ändrat åsikt om dessa människor! Dom verkar jävligt trevliga många av dom!
Har fått mitt nya schema, som e grymt! slänger kanske upp de senare :)
Om ca en timme ska jag och far åka till frölunda (?) och jag ska pröva va med i samma kör som honom, Göteborgs Gospelkör, låter lite geeky men de ska bli kul ;) lär dock störa mig på att flertalet låtar lär va värsta "prisa gud"... men men, enligt far så är det kul och man får sånglektioner samtidigt liksom :) göttans :)

Nu ska jag vila ett tag så hörs vi kanske ikväll! Ha de bra! Pöss!
17.40 edit: skolfotot va inte ett skolfoto utan typ bara till ID till databasen :) maybe sudentkort oxå? I don't know (a)
Men det va iaf inte skolfoto, och det är det viktigaste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0