The secret to humor is surprise

Brukar detta hända er? Sitter fridfullt vid min dator och samtalar med en kompis. När jag ser två ben i glipan mellan rullgardinen och fönsterkarmen. Första tanke: fönsterputsare. Sen kom det två ben till. Och sen två till. Och två till. Sedan ser jag ett huvud titta in. Ahh! Benen tillhörde Mandus, Jonathan, Olle och Axel. Helt normala människor som klättrat upp på min balkong och försökt skrämma mig likt flera andra gånger. Fullt normalt och så.
Har förövrigt fått mig dagens skratt med hjälp av denna sida. "This is Photobomb" min humor på pricken.
Här får ni se lite fina photobombs tagna av moi.


Glädj er åt mina vackra vänner <3
Ha det bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0