En fyndig rubrik som saknas


Mandus grävde en grop, den fylldes med vatten. Mandus va stolt över sin pöl.
Jag vet inte om det bara är jag, men det ser inte ut att vara en bra ide. En vindsurfingbräda efter en motorbåt. Dom va lagom torra sen.
Det gick bättre än jag trodde.
Dom ler iallafall. Men som förväntat hade det skvätt rätt enormt.
Ännu en brilljant ide, stå på brädan, bakom båten. One problem. Brädan går inte riktigt att styra...
Här har ni resultatet...
Mandus goes sexy bitch in a wetsuit!
Groda 1 och 2
Tanken är alltså att pojkarna ska åka på varsin liten typ bodysurfing bräda, vilket börjar bra, men...
Observera: man ser dom två brädorna och Olle. Men var är Mandus? Jo han är någonstans mitt i fontänen som skapas i samband med att han hänger kvar i linan utan bräda..
Det gick bra tillslut, efter antal failningar och en knäckt bräda :)

Ursäkta bildkvaliten... Vad ni ser här är Axel och Jonathan som trycker ner "locket" till bubbelpoolen, and why you ask yourself?
This is why.. Dom gjorde ett försök att dränka/kväva Mandus och Olle? Vilket nästan lyckades, men sen blev dom mjukisar och avbröt uppdraget. Pfft, mesar.
Här har ni alltså bilder från igår, hade nå fucktard inställning på kameran så bilderna blev rätt halvdana, men anywho!
Nu ska jag snart iväg till stan för att kolla på I Broke The Dam på GP-scen, EPIC. I hope they win!
Ha det bra! Pöss!
Suddig bild, men här e Hanna idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0