Utan telefon igen, hur bär jag mig åt?

Åh vad jag tjatar om min mobil. Men jag blir så sur på mig själv. Skulle ju som sagt åka till Tele2-butiken o lösa mitt problem med simkortet till Iphonen. Hur gick de? INTE SÅ BRA. Orkar inte att jag är osmart och otålig. Hade jag inte börjat klippa i simkortsfanskapet hade allt varit väldigt mycket enklare nu...
Gick in till Tele2, fick såklart inte registrera de nya micro-kortet eftersom min mor inte var med och hon står för abonemanget. Så jag fick ett oregistrerat som jag skulle aktivera hemma på datan, vad jag inte visste att för att göra de behöver man kunna ta emot en sms-kod till numret som microkortet ska få. Alltså numret som mitt sönderklippta simkort har. INGEN AKTIVERING FÖR MIG INTE.
Så de blir att möta upp min moder i stan imon och lösa det på så sätt...
Sug snabel dumma simkort.


På tal om imon:
Ska träffa bästaste kompisen Emelie i stan <3
Blir att titta runt på rean en stund sen ska jag utnyttja min ena julklapp
"Välkommen att få en nagelförlängning med gelteknik"
Så imon ska mina hemskheter till naglar få sig en omgång!
Kan lägga upp en bild efteråt bara för jag vet hur intresserade ni är!

Det va allt för mig, nu ska jag förbereda lite inför imon, äta lite glass, kolla TV och vara tjock o lycklig!

Ha de bra! Pöss!


Kommentarer
Tele2

Hej MyDelirium,



Det var tråkigt att läsa att det blivit så mycket fel med aktiveringen av ditt nya kort. Vi hoppas att aktiveringen löser sig imorgon med din mamma i butiken. Om det inte skulle lösa sig kan vi beställa ut ett simkort från oss direkt som levereras inom 3 arbetsdagar. Hör gärna av dig om du har frågor.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-12-29 @ 16:14:37
Hanna

Det löste sig idag!

De ska jag göra, tackar! :)

2011-12-29 @ 22:10:05
URL: http://mydelirium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0