Sista dagen pa "Europa Camping Village"

Idag blir sista dagen har pa denna campingen, kan inte saga att jag e sa ledsen over det, dock har vi traffat tva roliga italienare varav en har helt okej engelska och den andra helt enkelt haller sig ratt tyst, ganska komiskt irl. Idag har vi solat och badat som vanligt, och nu ska vi bort och forhoppningsvis lyssna pa bra musik borta vid scenen, fast forst ska vi kopa glass nummer 324235385935235 for denna semestern, Italien har verkligen grymt mumsig glass! Men, men, nu har jag inte mycket tid kvar pa min internet-tid tyvarr. Ursakta bade spraket och det fantasilosa skrivandet, men jag hinner inte gora de sa vettigt unfortunatly.

Bilder far ni se nar jag kommit hem! Ha det bra! Poss!

I want to be with you tonight, tomorrow, and today it can't happen now but it will someday.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0