I don't know much about music, just that I love it!

Det var en gång två blondiner på Liseberg och skulle åka Atmosfear..

Blondin1: men det är ingen fara, man sitter där uppe i 30sekunder! :)
Blondin2: Okay, awesome, men du får räkna ner med mig då!
Blondin1: Ja ja, ta det lugnt vafan :D
*Åker upp*
Båda: okay, 1,2,3, AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Blondin2: DET DÄR VA INGA 30 SEKUNDER!
Blondin1: Jag läste nog lite fel.. hehe (a)
Snipp,snapp så va sagan slut.. Blondin1= Jag. Blondin2= Emelie :D Smarta tjejer ohja! (y)
Som sagt var vi på liseberg igår och åkte Atmosfear och sedan Lyssna vi på Flogging Molly. En annan va lite paranoid när det kom moshande människor flygande mot en när man har en systenkamera i sin väska, men både den och mina solglasögon höll! Amaziiing!
Grym kväll som ska göras om tycker jag!
Idag for jag Emelie o mami till Ullared för lite shopping. Blev en tunika, ett linne, nya converse, nagellack och lite annat småtjaffs, och godiiiiiis ofc ;) I like my money right where I can see it - hanging in my closet!
Nu ska jag lyssna musik, äta go mat och ta det lugnt! Ha det bra! Pöss!
Dagens ;p


Kommentarer
Marie Hanna Nyberg

hannapanna du e så söt!

2011-06-23 @ 19:34:51
URL: http://hannanyberg.devote.se
Hanna

Du är om någon!

2011-06-23 @ 19:41:07
URL: http://mydelirium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0