Me, Im just the lucky kind

Dagen påbörjades med sömn och ska nu fortsättas med musik, och städning. Själv tycker jag inte det behövs men mor min tycker det är för sketet i mitt lilla råttbo. Den dumme städar och städar, geniet behärskar kaos.
Så det blir städning som gäller ett tag framöver. Förhoppningsvis är jag klar i tid till kvällens nöje.
Dagen ska nämligen avslutas med Flogging Molly på Liseberg med Emelie bland andra! Härligt, härligt.
Men men, nu måste jag avsluta mitt bloggande och fortsätta med städningen  innan mor kommer hem och blirglad på mig! Ha det bra så hörs vi kanske ikväll! Pöss <3
För er som inte hört dom så finns min favoritlåt HÄR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0