Fästingar, idioter och blåst

Vaknade imorse och märkte att de klia på mitt ben. Det satt två fästingar på mitt ben. Nu är dom döda. Mitt ben kliar fortfarande..
När jag skulle ta bussen idag från solsten satt det en snubbe o rökte i busskuren så jag satte mig på bänken utanför busskuren för att slippa lukta rök. Eftersom man bor i Sverige betyder alltså detta att jag höll på att blåsa bort och frös rejält. Underbar dag...
Nu sitter jag i min säng och är hungrig och trött..
Blir ingen träning och inte träffa Gustav.
Dessutom vet jag inte vem jag ska gå på Håkan med imon, någon som vill ha sällskap? Isåfall är det bara att kommentera!!
Senare ska vi äta god mat här hemma eftersom pappa fyller år, tror det blir ryggbiff och potatisgratäng, iiiinte helt fel!
Nu ska jag bara chilla och borde plugga lite men vi får se ;)
Ha de bra! Pöss!
Me today :) åsikter? :) hahahaha fjoooort :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0