I hate mondays, oh wait it's tuesday

Satt och googlade lite kul "I hate monday" bilder, insåg sen att det va tisdag.... dumförklarar mig själv yes!
Sitter i skolan (är typ frisk om man ignorerar hostan och den snuviga nosen) och har svenskalektion, vi snackar typ språksociologi? Ska delta lite tänkte jag..
Idag ska jag typ inte göra nånting... Ska hem, gå med hunden, kanske träffa Fidde och förmodligen plugga lite. HAr egentligen kör ikväll, men min hals kommer inte klara av sång så det får bli nästa vecka.
Nu ska jag återgå till min lektion, ha de bra! Pöss!
Ni får "Ihate mondays" bilder ändå, för i mitt huvud är det måndag... yeah that made sense...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0