Egoist med träningsvärk

Har äckligt med träningsverk idag, mina armar, vader, rygg, mage, ja i princip överallt. Min stackars arma kropp är mörbultad, men fan va härligt mörbultad den är! Den där goa känslan när man vet att man har gjort något bra för kroppen! Ska träna imon igen, men då blir det Zumba istället. Förhoppningsvis är det lika kul som jag minns det!
Men tills dess tjockar jag med chips och läsk, det är ju helg förfan!
Har varit lite ego idag och tagit några bilder på mig själv, har dock problem att bli bra på bild när jag själv tar dem så det är typ bara en sjättedel av dem som blir bra osv.
Här är en av dem
Nu ska jag fortsätta vara social med sängen!
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0