And this little piggy stayed at home... Again

Japp, hemma från skolan idag också. Mår faktiskt bra nu men kände att jag behövde få vila ut idag så jag kunde vara pigg och glad imon. Dock verkar det som jag har missat en hel del vilket kan bli jobbigt, men de löser jag säkert. Får ta och ta reda på vad jag ska jobba ikapp imon helt enkelt!

Idag har jag inte gjort så mycket, sov till två och sedan har jag bara tagit det lugnt.
Skulle gjort lite skolarbete men hade inte något av materialet, så de sket sig.
Imon efter skolan blir det att åka hem till älsklingen, dock ska han gymma så jag får sitta på hans rum än så länge, rätt segt men de funkar väl. Saknar min fjant, även fast de bara va ett par dagar sen vi sågs :3
Har egentligen inget att skriva om eftersom mina dagar är lame just nu, *smiiile*
Ska förhoppningsvis åka och hämta mina pengar från att jag satt barnvakt för min fd grannes barn senare, om hon bara svarar på mitt sms. Måste hämta ut nya p-piller också för de är nästan slut..
Ja ja, nu babblar jag bara på så jag tänker sluta.
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0