Charmiga små barn är snäppet bättre än de som skriker

Satt på apoteket tidigare i dag med min nummerlapp i knät och telefonen i näven, smsade likt alla andra människor nu för tiden. Blir helt abrupt avbruten av en skrikande unge i en barnvagn, tycker inte om såna barn. De stör mig med sitt skrikande.
Blev dock på bättre humör lite senare när ungens mamma hade blivit klar med handlandet och sjutsat ut ungen ur affären i sin barnvagn. Satt fortfarande med telefonen uppe men hade bytt smsandet mot Tempelrunner, bara för jag är så jävla mainstream.
Märker plötsligt hur en liten unge står och lutar sig över min axel och tittar när jag spelade, sötaste ungen på länge. Riktiga rådjursögon. En sån unge vill jag ha någon gång, ett litet barn som tyst observerar.
Kände mig nästan elak när jag stängde ner spelet för att svara på ett sms och såg hur ungen tittade på mig med en blick som sa - ska du inte fortsätta spela?

Ville bara dela med mig för jag vet att ni bryr er.
Ha de bra! Pöss!
Laddade ner en ny fotoapp till mobilen idag, Retro Camera Plus, jättecool faktiskt, man kan få massa olika effekter med den, här är en


Och här är en annan

Finns flera andra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0