God Jul?

 

Träffade min finfina bästavän idag, och vi hade en försenad julafton som va sådär otroligt mysig som de bara blir med henne.

Fick flera fina presenter, och dessutom två texter av mina kreativa lilla kompis, så duktig den där tösen är <3

För er som bryr er finns bilder här nedanför!

Älskar dig bästavännen <3

För er som är intresserade av vad det står så är de lite lättare att läsa på nästa bild, dock dålig kvalité på den oxå... Om du dock inte känner mig får du nog inte ut så mycket av de.

Fick alltså de två fina texterna, varav en är från i somras och jag hade redan hört försa delen av den.
Sen fick jag även ett par fjäder-örhängen, en earcuff och ett ritblock, är superglad för alltihop! TACK EMELIE! <3

Nu ska jag nog räkna lite matte.. Usch.

Ha de bra! Pöss!

Visst är vi söta?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0