Hos systern min

Just nu sitter jag på golvet i min systers hus. Vi åt middag för ett tag sedan, chickenwraps, mumsfillibabba! Jag har använt google översätt för att göra det lättare för er alla att läsa mina inlägg. Tidigare idag åkte min pappa och jag till Birkenhead till en affär som heter Matalan, de säljer både kläder (kvinnor, män och barn), men också saker som köksprylar och kuddar och sånt. Dessutom har de några riktigt fina smycken, och jag hittade två ringar och ett halsband (bilderna nedan).
Min syster och min pappa har teven på och tittar på "Got To Dance", som ni förhoppningsvis förstår, är ett dansprogram, det är lite som Talang men med bara dansare. Det är riktigt bra faktiskt!

Nu har jag egentligen inte har så mycket kvar att säga, men i morgon kommer jag att lägga upp några bilder på min systers hus så du kan se hur jag bor denna vecka. Slänger upp två bilder jag tog idag hos Ann och Mike oxå.

Ha de bra! Pöss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0