I was planning to do something today, but I haven't finished doing nothing from yesterday.

Har inte haft någon som helst lust att blogga idag, har inte varit en bra dag, alls.
Det mesta har dock löst sig nu, men än finns det lite att fixa...
Förövrigt åker min mamma till Kalmar imon för att ta hand om min mormor när hon kommer tillbaka från sjukhuset.
Har inte berättat det här, men min mormor fick en kraftig hjärtinfackt för ca en vecka sen, men hon klarade sig tack och lov.
Imon ska hon få komma hem från sjukhuset och därför åker mamma dit så mormor och morfar ska få det lite lättare <3
Har egentligen ingenting att säga, va hemma från skolan idag för min mage va fuckad så jag spydde det första jag gjorde typ.. Inte trevligt alls, hatar att spy :/
Just nu ligger jag och kollar på X-men The last stand. Riktigt bra film!
Ska sova så snart den är slut, och det borde ni också göra små barn!
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0