Nässpray och varm choklad

Sitter och dricker varm choklad ur min stora mugg. Är snuvig som tusan, jag låter som en anka.
Kommer förmodligen inte bli någon skola för mig imon eftersom min hälsa inte precis är på topp. Har utöver förkylningen dratt på mig en härlig hosta med tillhörande halsont. Eller det kanske va tvärtom...
Min näsa är knallröd och typ svullen, det ser ut som jag gått in i en vägg med nosen först. Detta döljer jag för er med hjälp av min ansiktsmask, så jävla sexy bitch.

Ska alldeles snart ta på mig min jumpsuit och krypa ner i sängen för lite TV-tittande. Sen blir det att försöka sova mig frisk. Wish me luck

Ha de bra! Pöss!

Ger er dagens outfit och lite fjortisposer för jag vet att ni gillar't





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0