Söka jobb och färga hår

Åh jag vill ha ett jobb, tjäna lite extra typ på kvällar och helger..
MEN JAG VET INTE ENS VAD JAG SKA BÖRJA.
Om någon snäll liten själ därute har ett jobb att erbjuda en tjej på 16 år så finns jag här för dig!
[email protected] eller kommentarsfältet!
Idag va en trevlig dag, men jag va trött som vanligt! Skulle fixa färginpackning efter skolan med Matilda men det fanns inga bra färger :( Vill ha rött hår igen, men alternativen va tomat eller lila... Nej tack.
Så får se om vi har nå toning här hemma.
Det va allt för mig!
Ha de bra! Pöss!
här va de olika altenativen som fanns, dock ser de inte ut som färgklicken på behållaren..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0