Morgonpigg

Detta förklarade starten på min morgon. Har förövrigt sovit ca 1.5 timmar inatt, känns genomtänkt.
Bestämde mig för att stanna uppe och vara social i facebook-chatten istället för att få lite sömn.
Slutar ändå 12.20 idag så de gör inte så mycket. Har svenskalektion just nu, men fick precis en bensträckare, bara jag som tycker de låter fult? Bensträckare. Iallafall, efter denna lektionen har jag Sammhällslektion sen gympa och sen blir de att åka hem.
Nu ska jag återgå till min Svenskalektion
Ha de bra! Pöss!
Ger er lite egopics som lite utfyllnad, typ så. Ignorera gärna de faktum att min näsa är röd o svullen pga min underbara förkylning...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0