De där skrattanfallet som slutar med magont

Hur kan något som verkligen inte va så jäkla kul få en att skratta så man inte kan andas ordentligt?
Jag och min pappa är nog dom roligaste personerna i världen!
Vi snacka om maten vi åt, och pappa undra ifall mamma kommit på receptet själv eller inte. (intressantaste konversationen på länge)
Mamma: Nej de var ett recept jag letade fram
Pappa: Vart då?
Mamma: På nätet
Hanna: Wow!? (min mamma är inte den mest tekniska personen här i världen)
Pappa: *tittar på mig* hightech huh?
Hanna: Ja xD

Och asgarvet är igång. Va de så roligt att vi nödvändigtvis skulle sitta och skratta i säkert 10 minuter min far och jag? Förmodligen inte, men det gjorde vi ändå! Och min mor satt självklart (humorlös?) och såg måttligt road ut.
Om ett gott skratt förlänger livet borde jag vara odödlig!
Imon har vi utegympa, skatås, volleyboll... Om det regnar blir jag sur, med tanke på vilket temprament svenskt väder har lär jag va sur imon... Ehhm, crap?
Btw, de fan inte klokt hur slut man blir av skolan? Hur kan man sova 8 timmar, gå upp vid typ halv 8, ha en rätt lugnt dag i skolan, sen komma hem och va helt jävla utmattad??? Fan för skolan asså, har gått EN riktig vecka med lektioner och jag e redan trött på skiten. Mähhh
Aja, Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0