Dagens idioti

Jag måste va född utan hjärna.
Dagens skolaktivitet va en liten utflykt till Brännö för att spela brännboll och lära känna varandra bättre.
Jag är en sån där person som fryser väldigt lätt. VÄLDIGT lätt. Det va inte nå bra väder idag, regnigt, blåsigt och allmänt kallt. Ni tror inte jag och min idioti bestämmer sig för att VI KÖR PÅ SHORTS! JA! Vilken idiotiskt jävla ide!?!?!?
Det va inte alls så att jag frös röven av mig och förmodligen kommer snora ner världen imon...
Dagen va förövrigt rätt fail, det blev ingen brännboll för gräset va tydligen för blött.
Så det blev "speed dating" istället (?!)
Vilket innebär att vi blev placerade i två rader och sedan blev man utfrågad i typ 45-50 sekunder, och sen roterade man o blev utfrågad av en ny person and so on, and so on. Sen bytte man så dom utfrågade fick fråga ut :) Jag är mycket medveten om att min förklaring nog va ganska kass. Men det är ju bra, right? :D

Jag hade iallafall ganska kul och snackade med folk i klassen, sköna människor I tell you!
Nu ska jag slappa och sova snart, ska ju upp imon igen, totally braindead? Hell yeah! (y)
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0