Klipp klipp sa saxen men inte sammarbetade de för de!

Skulle klippa till mitt simkort till ett micro-sim eftersom jag *happy as hell* har en Iphone nu. Sitter så duktigt och klipper så de ska passa, MEN NEJ. Jag va jätteduktig och klippte så jäkla bra, men inte fan funkade de för de! Så nu har jag ett simkort som inte funkar i min Iphone och som är för litet för min andra telefon.

Så det blir att dra bort till Frölunda torg och hälsa på i Tele2-butiken senare...

Så lyckad är jag.. Ville  bara dela med mig om detta för jag vet hur mycket ni bryr er.

Ha de bra! Pöss!



Kommentarer
Eloise

Samma misstag som jag gjorde alltså ):

2011-12-29 @ 01:05:02
URL: http://spectrophobia.blogg.se/
Hanna

Sv: Haha aa, tänkte på dig när jag kände mig som dummast ;) Dock klippte jag faktiskt inte i de guldiga... men de blev fel ändå...

2011-12-29 @ 01:12:32
URL: http://mydelirium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0