Regn, opålitliga busstabeller och en tjurig Hanna

Kommer bort till hållplats, kollar tabellen efter en stund för bussen börjar bli sen. Ser då att enligt tabellen går inte min buss.. ringer mamma som kommer bort med bilen o ska köra mig till mölnlycke. Självklart kommer bussen åkande då. Mamma kör mig iallafall till mölnlycke där vi ser grön express åka förbi oss i en rondell. Mamma kör då “ifall han stannar på nästa hållplats kör jag förbi honom och släpper dig hållplatsen efter!“ Här sitter jag nu på grön express och ska snart gå av och vandra i regnet. Ha de bra! Pöss!


Kommentarer
Ayo

kolla i shock lr hur den affären stavas

2011-09-05 @ 10:55:35
Hanna

Sv: tack för tipset! Will do!

2011-09-05 @ 11:49:37
URL: http://mydelirium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0