Som en söndag ska se ut

Min söndag har varit riktigt bra! Vaknade upp hos min älskling och stannade där tills tolv, sen blev det att ta vagnen in till stan och möta upp min finfina bästavän Emelie.
Som jag nämde tidigare skulle hon ju hjälpa mig med ett skolprojekt.
Vi har fått i uppgift att göra ett bildrepotage om en favoritplats, och eftersom man måste kunna besöka den här platsen under tiden vi håller på med arbetet så kunde jag tyvärr inte ta t.ex. Grekland. Så det fick bli Fröken Olssons Café, för det är så fruktansvärt mysigt där!
Så Emelie fick vara mitt lilla fotoobjekt, behövde fota lite glatt folk för att få stället att se inbjudande ut, så då tog jag med mig min leende lilla kompis!
Här är lite bilder från detta:
När jag kom hem blev det att gå ut med hunden, fick sällskap av grannen Axel och hans hund. Så blev det att jag stannade hos honom ett tag när vi hade gått, han jag och Mandus (hans brorsa) nördade lite Draw Something, ett kul mobilspel för nolifers som oss! Går ut på att den ena målar ngt och den andra ska gissa, och så turas man om så, try it, de är fett kul!

Nu ska jag nana snart så jag kommer upp till skolan imon, usch va det känns trist att behöva åka till skolan imon! Vill ha mer lov! Men, men...
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0