Äppleklyftor med kanel och socker

Åh denna underbara kombination av smaker! Jag som är största gottegrisen och nu tack vare nyårslöfte inte ska äta godsaker mer än en dag i veckan har nu lyckats komma på en variant från när jag va liten!
Äppleklyftor med kanel och socker.
Man bara tar ett äpple, skalar de, delar de, lägger de i en plastpåse med kanel och lite socker sen skakar man som en jävla galning.
SÅ GOTT.
Bild tagen från google för jag hann äta upp mina äppleklyftor innan kamran hann fram...

Är hemma och sjuk idag, känner mig som planetens största vrak. Ont i halsen, hosta, förkylning o allmänt trött.
Om jag kommer ihåg så ska jag dra över alla Englandsbilder till datorn sen. Slänger upp ettpar stycken här sen.
Måste påpeka att jag starkt ogillar blogg.se's bilduppladdning.
Men, men nu måste jag säga todiloo, ska ut en liten runda med hunden innan mörkret tar över ute.
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0