Hemlängtan

Jag har grymt mycket hemlängtan just nu. Jag saknar mina vänner och min pojkvän som fan, det är seriöst hemskt att inte kunna träffa dem! Jag mår skit just nu, även om jag inte borde klaga eftersom jag är utomlands men det är inte så kul just nu. Jag har hemlängtan, jag kan inte sova ordentligt på natten, och på toppen av allt har jag haft mensvärk hela dagen. wihooo. Jag har haft det riktigt bra här, men jag vill bara åka hem nu faktiskt. Men men, det är bara en hel dag kvar och sen så kommer vi att åka hem på söndag eftermiddag.

Anledningen till att jag inte har uppdaterat på några dagar är min systers internet som är skit, har det varit jävligt som fan, nu vet ni

Min syster och min pappa kom hem från puben för ett tag sedan så hade jag huset för mig själv en stund vilket var ganska gött,  få ha lite ensam tid, misstolka inte...

Vi kommer att äta middag snart, hemlagad lasagne, mums!

Jag har egentligen inte något mer att berätta nu, jag orkar inte posta bilder från de senaste dagarna, ni kommer att få se dem när jag kommer hem istället. Men jag kan lägga upp några bilder på min systers hus, men inte från rummet jag sover i, eftersom det ser ut som skit efter att jag och min resväska har attackerat det.

nu ska jag vara social med min pappa och syster!
Ha de bra! Pöss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0