Skrivtorka är inte bra när man ska skriva novell

Svenskalektion. Sitter och ska skriva en novell. Har inte skrivit en enda mening. Kommer verkligen inte på något att skriva, min fantasi har tagit semester.
Så om du känner för att hjälpa mig så är det enda kravet att någon måste dö i storyn. Lärarens krav.

Spenderade förövrigt ca en halvtimme liggandes på badrumsgolvet imorse för så snabbt jag hade huvudet över knä-höjd så blev jag yr. Kändes som om jag åkt en snurrkarusell 8 gånger om.
Fick dessutom sitta ner och duscha, även det på grund av yrsel. Bra start på morgonen.
Nu ska jag återgå till novellskrivandet, eller aa. Jag ska försöka.
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0