Absence makes thy heart grow fonder - maybe of somebody else...

Jag har övergivit bloggen i några dagar och fokuserat på mina vänner och min älskade pojkvän. But Im baaaack! Jag har inte glömt er, har ni glömt mig? Jag lever iallafall  fortfarande, with joy!
Liten uppdatering av dessa dagar; Bästaste killkompisarna är tillbaka från Grekland så var hos dom häromdagen och badade och skrattade och hade kul som alltid! Sedan fick vi sällskap av Johanna, grymt.
Sen sov Johanna över här och vi va så duktiga att vi somnade ifrån filmen vi kollade på, och istället för sova som normala människor så spenderade vi natten i mjukisbyxor o tjocktröja med 6kudddar och ett täcke som huvudkudde, fullt normala flickor.  Och dagen efter så fann vi intresse i att ta kort, som ni får se lite av här;
Aint we pretty? ^^ <3
Igår träffade jag älskling, och han är så gullig så jag tror jag dör, mitt hjärtar bultar för dig bby<3
Lycka, lycka, lycka.
Nu ska jag chilla och lyssna musik, ha det bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0