En såndära tjusig macbook

Vi fick våra tjusiga datorer idaag! En vit liten sak, I LOVE IT <3
Är dock helt retarded då jag aldrig varit i kontakt med en mac innan jag började gymnasiet! Kommer bli fett kul att försöka sig på photoshop när alla kortkommandon är annorlunda!
Såg världens sknaste människa idag på stan. Han kom gående med sin portabla cd-spelare (bild nedanför för den som är för nymodig för att veta vad det är)
Han kommer alltså med sin spelare och hörlurar och bara diggar gärnet! Sjunger högt rakt ut på gatan och dansar sig fram! Alla vände sig om, inkluderat mig, vissa skrattande och vissa med en jäkligt fundersam min! Men herregud va go ändå! Haha, kommer jag aldrig glömma!
Btw, Hanna Jones och en ny data med webkamera är verkligen ingen bra kombo!
Det blir inte bättre för att en Hanna till kommer in i bild!
Lättroade tjejer jo tjena!
Nu ska jag slappa och försöka kurera förkylningen som försöker ta över min kropp, andningssvårigheter? Yes! Min näsa är oanvändbar och min kropp gör ont, det är dock förmodligen pga att jag släpat runt på världens jävla feta väska på typ 20 kg. KUL.
Gjorde iallafall lite inköp, i stan:
Svarta jeans - Cubus
Sen åkte jag och mamma en sväng till Allum:
svart bh - Lindex
Nu ska jag dricka varm choklad och kolla på teve, ha det bra! Pöss!


Kommentarer
hugo

nice bara litte tungt och bära i dag på stan :)

2011-08-31 @ 22:42:48
Hanna

Sv: haha ja! Jävlar vad min väska vägde! :p

2011-08-31 @ 22:55:18
URL: http://mydelirium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0