For real

Första riktiga skoldagen, rätt chill actually!
Har bara tre lektioner på måndagar, börjar 9.35 och slutar 14.45, not bad, not bad at all!
Kände jag ville köra upp mitt nice schema i ansiktet på er och skratta hjärtlöst åt er som har sena dagar och allmänt kassa scheman. Jag är ett sånt änglabarn (a) vet dock inte ifall detta schemat stämmer helt med gympan bl.a men det är bra ändå! :D
Idag när jag kom hem åt jag och sen sov jag, va så djävulskt trött!
Fick typ nada sömn inatt tack vare en go huvudvärk som vägrade ge sig! Fanskapet dunkade på i huvve på mig tills typ mitten av mattelektionen, fml.
Nu har jag suttit i min säng med både data och teve på, tristessen slår till.
Jag har:
  • Kollat på disneychannel
  • Snackat med 24325 olika människor om allmänt ointressanta saker på facebook
  • Laddat upp bilderna på I Broke The Dam på facebook
  • Gjort ett patetiskt försök till att kompa mig själv på gitarr till "Snälla bli min"
  • Ätit glass
Ohja jag har en aktiv livsstil...
Just nu funderar jag på att slänga upp bilderna från spelningen här, men insåg precis att min lathet säger emot.
Så jag ska slöa istället. Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0