Här skulle namnet på min nya klass stå..

Kommer inte ihåg vad min klass heter, sååå aa.. Har hursom överlevt första dagen i gymnasiet. Helt ok dag, började 10 slutade runt 12. Blev helt mör i huvudet efter mentorernas jävla namnlek, förste man säger sitt namn och någon sak som börjar på samma bokstav, tvåan säger förste personens namn och sak plus sitt namn och en sak. Vilket betydde att när de va min tur va det ca 11 namn + saker. Tycker synd om den stackaren som va sist. Detta moment tog seriöst halva dagen. (vi säger det iallafall) Fick massa papper, en kass almanacka med pensionärer på framsidan, och lite annat kraffs som jag säkert kommer få nytta av. Imon är det stadsvandring (?!?) och sedan ska vi ledsagas till våran "lunchlokal" och sedan har fucking SKOLFOTO! (!?!?!?!!?) andra dagen i skolan say whooot? Fint att man kommer se ut som ett jävla vrak första skolfotot i gymnasiet? This photo will haunt me for ever... Förövrigt verkar min klass helt ok, dock lite trist? Men,men ska inte säga för mycket efter en dag :) Ha det bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0