Men timing har vi ju

Vaknade av att Emelie står och pokar mitt knä.
Öppnade ögonen
"Hanna, klockan är halv tolv!"
Min första tanke va, jaha vadådå?
Sen insåg jag att oj fan, Emelie ska åka med tio i 12 bussen. Timing.
Så Emelie stressade iväg till bussen medan jag i lugnt och ro fixade frukost :)
Vilket innebär att jag sitter i sängen och kollar teve i ren tristess.
Dagens "have to do": Städa, städa, städa, duscha och få tag på en viss person. Hmm... Mitt rum ser totally fucked ut. kläder över hela golvet, glas och skålar från igår, tomma godispapper plus att jag har en luftmadrass på golvet. Ses om 4 timmar när jag är klar med städningen?
Gotta get to it! Ha det bra! Pöss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0