Välkommen till förskolan?

Det var känslan man fick av våran första gympalektion. Dagens aktivitet, namnlekar. Kul? NEJ.
Vi gjorde två olika namnlekar.

#1
Ställ  er på rad med benen som ett upp och nervänt V. Personen längst bak ropar sitt namn och kryper/krälar sedan mellan allas ben medans de stående hejar på med namnet på den krypande/krälande. Sen va de näste persons tur, and so on. Förnedrande + att vi shortskläddas knän tog fett med stryk.
#2
Vi skulle leka kull. När man blir tagen ställer man sig och väntar på att någon "räddar" en genom att komma fram, skaka hand och presentera sig. *oh wait Im getting a flashback from first grade".... -.-
Efter skolan drog ett par stycken av oss iväg hem till Linn. På vägen inhandlades pizza och läsk. Detta avnjöts sedan på hennes matta. Trevligt trevligt!
Efter det drog jag till nordstan och letade efter svarta jeans, but failed. Bikbok hade en fin storleksblandning på XXS, XS & S. Jag är M. Däremot hittade jag dessa (bilden neranför) tjusiga örhängena på Kappahl! I like!
Nu ska jag iväg till kören, ha det bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0