Här firas det nyår i förtid

Ja, här hos familjen Jones firas det nyår i förtid och detta med god mat! Det är nämligen så att imon jobbar mami och jag är med pojkvännen och lite vänner. Så det är bara papi och vovven här imon. Så därför åt vi gott idag. Oxfile, sås, potatisgratäng och sparris, sjukt gott! Såg inte helt fel ut heller, eller vad tycks?
Tänker dessutom passa på att slänga upp lite bättre bilder på naglarna
Tänker dessutom be om hjälp, jag har lite svårt att bestämma mig för vilket neagellack jag ska ha imon.
Silvrigt eller grön-guldigt?
Mina fingrar är inte så röda som på bilden, vet inte riktigt vad som hände..
Va en gullig liten människa och skriv en hjälpande kommentar, så blir jag glad!
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0