Nu ska här firas på riktigt

Ska snart åka iväg till pojkvännen, blir ju som sagt att fira nyår med honom och ett par vänner.
Ska bli jättekul och jag bara längtar till kvällen!
Har egentligen inte så mycket att säga, och det kommer nog inte bli någon mer uppdatering idag heller. Men imon så!
Kan dock berätta vad jag har tänkt mig för nyårslöfte.
Jag tänker ta bättre hand om min kropp, alltså träna mer och äta mindre skräpmat. Tänker inte bestämma att jag t.ex ska träna 4 ggr i veckan, utan bara att jag ska träna mer än jag gör nu. Lite mindre press då.
Det va nog allt jag hade att säga!
Ha de bra! Pöss!
Ni får lite egopics med en osminkad Hanna på bild

Av okänd anledning ser mitt hår tvärslitet ut, det är det inte. Punkt slut.


Kommentarer
Matilda

åh så fin, du behöver ju inte smink snyggo

2012-01-01 @ 17:04:16
URL: http://matildaglamborg.blogg.se/
Hanna

Sv: Åh så söt du är! Tack!

2012-01-01 @ 21:08:08
URL: http://mydelirium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0