Säger välkommen tillbaka till mig själv

Ja nu har jag bestämt mig för att faktiskt flytta tillbaka hit till blogg.se efter en tid på nattstad. Bestämde mig för att nattstad inte va min grej bl.a på grund av alla killar där som uppenbarligen inte kan läsa då det stod att jag är i ett förhållande.
Så nu är jag tillbaka kära läsare!
För er som inte läst min blogg tidigare:
Ja, jag heter Hanna är en 16årig tjej som bor i en håla utanför Göteborg där jag trivs utmärkt.
Jag är tillsammans med en underbar kille som jag älskar av hela mitt hjärta, han är bland det bästa som har hänt mig trots att vi inte varit tillsammans så länge. Vi "firade" 3 månader på julafton och även om de har varit lite tjafs mellan oss så har det varit bland de bästa månaderna i mitt liv!
Mina vänner är också en stor del av mitt liv, och jisses vad underbara de är! Min allra allra bästa vän heter Emelie och hon och jag har hängt ihop i 10 år, de finns ingen som kan ta hennes plats för hon är One Of A Kind.

På min fritid gillar jag att vara med vänner, kolla film, fota, shoppa och säkert en del annat jag inte kommer på just nu!
Går på NTI-media gymasiet inne i Göteborg och estet som linje. Trivs jättebra både i klassen och allmänt på skolan.
Sitter och försöker desperat komma på nånting att skriva om mig själv..

Jo men om man ska snacka lite familj kanske? Är ensambarn här i Sverige men har två halvsystrar i England.
England? Say whot? Japp, England. Är sånt där coolt blandbarn med mamsen från Sverige och papsen från England. Så harcore är jag.
Har dessutom en liten vovve som heter Louie, min lilla bebis är han. Fast han tycker om min mamma bättre den lilla tönten ;)

Vad den här bloggen kommer handla om:
Det mesta som händer i mitt liv hamnar här skulle jag tro, dock inte privata saker för de är just det, privat.
För er som vill läsa lite old stuff så hittar ni min tidigare blogg HÄR.
Nu kommer det lite bilder på mig, mina nära och kära!
Insåg att om man inte klickar på rubriken ser man inte hela inlägget, så go ahead, klicka och läs!
Hoppas ni fortsätter läsa och kommentera kommande inlägg för sånt tycker jag om!
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0