En blogg utan bloggerska

Det är vad detta har blivit, för jag har faktiskt inte orkat. Fantasin och inspirationen sprang och gömde sig under en sten. Sedan sist har det hänt en liten underbar grej, first of all är jag hemma från Italien och even better, jag har en pojkvän som är alldeles bara min <3
Men nu rymmer han till Varberg, så det får bli lite girltime som lämnats ute. Efter två veckor i en husbil har jag och bästavän undvikit varandra lite halvt, haha! Husbil + två veckor + Emelie & Hanna = Two bitches going PMS!
Men nu i veckan ska jag kidnappa henne och så blir det stan!
Förövrigt tänkte jag ha en frågestund någongång framöver, om intresse finns så kommentera eller maila på [email protected]! Ha det bra! Pöss! Btw, bilder från Italien kommer upp snart!
Följ min blogg med Bloglovin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0