Utan ordentliga ord men det funkar iallafall!

Har fatt tag pa en data idag, dock utan svenskt tangentbord sa det kan bli lite brain-training att lista ut vad jag skriver. Denna datorn har dessutom fatt for sig att inte sammarbeta sa det kan bli lite javligt..
Hitills har vi spenderat forsta tre dagarna pa vagarna ner mot Italien, dar med kommit fram till att Tyskland e regnigt, kallt och att det ar nastintill omojligt att inte skratta at folk nar dom pratar.
Vi kom till forsta Italienska campingen vid  5tiden i lordags, en fin camping i Bibione. Just nu sitter jag pa camping nr 2, "Europa Camping Village"  nagonstans cirka 3 mil fran Venedig. Pa tal om Venedig sa ska vi faktiskt dit imon!Ska bli grymt kul o se den flytande staden, som dock haller pa att sjunka? Forhoppningsvis klarar min hal av att ga runt hela dagen, har namligen dratt pa mig en halsporre tror vi, knarkar tre voltaren om dagen for att i stort sett kunna ga, wihoo the world loves me..

Vi hade iallafall tur med vadret?  Och det har vi haft storre delen forutom harom dagen nar det askade och regnade som faaaeen! Det blev en liten springtur mitt i natten nar vi skulle upp pa toa mitt i natten, oh how well thought through! Denna natt var det dessutom sviiiiiiinvarmt i husbilen! Vi snackar bastu med dunjacka pa sig! Det blir inte battre av att jag och Emelie sover skavfotters i en 90bred sang, fett oskont!  Men forovrigt har vi haft underbart fint, sol lite vind och sadar perfekt varmt bade i luften, havet och forra campingens pool!

Denna campingen har ett litet valdigt sjukt fruktamsvart forjavla irriterande regelverk. For att bada i poolen, jo da ska man ha en javla fucking BADMOSSA!! Ohyes ni laste ratt! Det betyder alltsa att Hanna och Emelie haller sig till havet! Som forresten ar javligt turkost, och fett grumligt, cyklop anvands endast for att inte fa ett helt saltkar i ogonen, och jag man kanner sig OTROLIGT snygg!

Jag antar att det inte finns en enda liten manniska dar ute som orkat lasa hela mitt damp-langa inlagg och den lilla manniska som har det, ar min nya favorit ^^ Nu ska jag och Emelie ga och tjocka oss med varsin gooooo glass, Italien har lyckats med mer an pasta o pizza I tell you all! (Eller bara den ena lilla personen som kommit sahar langt ner i texten)
Ha det bra sa hors vi kanske snart! Poss!!

What is the opposite of two?  A lonely me, a lonely you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0