And this little piggy stayed at home...

Älska känslan av att inte kunna andas ordentligt genom näsan och så snart jag försöker andas genom munnen hostar jag. Jag riktigt njuter ska jag säga er. Nej fyfan, pallar inte vara sjuk! För den som vill veta och resten av er så är min näsa som niagarafallen, de bara rinner.. Mums!
Jag har dessutom nått toppen av tristess, min TV-kontroll har tagit självmord och jag pallar inte gå fram till TVn (hela två meter) och byta kanal manuellt så Boomerang är kanalen som gäller (jag kollade Mr Bean förut). Håller dessutom på att ladda ner Timon och Pumba serien, tecknat får mig alltid glad, hehe :) så om ca 15 min blir det att nörda Timon och Pumpa säsong 1, hell yeah I've got a life!
Just nu ligger jag och slappar i sängen, dagens oh so sexy outfit: Stor snorgrön t-shirt som de står vårdförbundet på, halsduk och mjukissockor. Yup Im hot.
Nu ska jag återgå till mitt lata TVtittande, ha de bra! Pöss!
I am säxy bitch...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0