Avsaknad av logik, mysig fika, kör och massa annat meningslöst eller läskigt

Ohyes här kör vi på årets längsta rubrik! Idag skulle vi haft skolfoto MEN ännu en gång blev det inställt. Fattar fortfarande inte riktigt varför, va nånting med gympan o ah jag vette fan. Så nu blir det iaf nästa vecka istället. KULKUL.

Som jag nämde tidigare var det en pluggfika inplanerad idag, och så blev de oxå! tihih! Jag och Matilda vandrade bort till Fröken Olsson (kärlek till det cafeét) Blev Chailatte för Matilda o fanta o kärleksmums (som hon snylta av) för miig! Vi pluggade inför provet på fredag.. I actually think I got it! NiceNice.
Matilda blev ego när jag va på toa hihi ^^
sen blev hennes ego en duo när jag kom in i bild o såg lite mongo ut!
Ikväll har jag haft kör, vi sjunger en så förjävla svår låt! Dör lite! ÅHH juste! Sen när vi satt i bilen på väg hem, så kändes de som något kröp på mitt bröst typ, så drar jag med handen typ o så får jag en SPINDELJÄVEL i näven! Höll fan på att skita på mig! HATAR spindlar! FIIFAAN :( de vart ju inte en liten heller! Vart en sån där med liten kropp o aslånga ben :S bläää!
Typ en sånhär äcklig sak:
Nu ska ska ska ska ska jag sluta upprepa mig, kolla TV, slappa och snart sovaaaaaa ^^
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer
Matilda

SÖÖÖÖT HANNA!

2011-09-21 @ 18:40:40
URL: http://matildaglamborg.blogg.se/
Anonym

btw, will give you your money back när jag får mina vilken dag som helst! :D<3

2011-09-21 @ 18:41:48
Hanna

Sv: SÖÖT MATILDA! Inga problem, no hurry darling :) <3

2011-09-21 @ 19:05:55
URL: http://mydelirium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0