Hanna wants.

Jag vill ha ett par skinnhandskar, svarta, med ett hål i. Eller på eller whatever. Gärna med lite nitar oxå. Typ dessa. Fast gärna snyggare, och med nitar o så...
Kanske typ dessa,
Fetigt stor bild jo tjena?
Jag gillar dom där.. Men jag vet inte vart man kan hitta något liknande.. Någon som har tips?
Ja jag vet att ett inlägg om skinnhandskar är jätteintressant btw!
Förövrigt har dagen vart chill. Skolan va helt ok, vi gjorde egna filmer i imovie, jävligt patetiskt men sjukt kul!
Kanske slänger upp den här sen, om jag vågar det utan att få stryk på måndag av min skådespelerska Johanna  (klasskompis) :p haha :D
Imon ska Hanna (oxå klasskompis) komma hit och kolla film o sååå, ska bli kul! 
Men nu ska jag ner och äta, mums! Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0