Uppdate o så

Har varit oaktiv, och tråkig, har inte haft något att skriva eller någon tid att skriva det..
En liten uppdate dudes: Fredags va jag på Håkan på Liseberg så underbart! Den mannen är så GRYM! Så awesome kväll och fy faaaan va jag hade ont i halsen sen. Tror inte jag har skrikit så mycket i mitt liv. Har tagit maaaassa bilder som ni får se lite av någon dag. :)

Sen på lördagen va Gustav här och vi kollade på Red Ridinghood, den va braaa! Jättemysig dag! :)

Sen på söndagen va vi hos honom en stund och sen åkte vi och träffade två av hans polare Benjamin och Oskar, kul kul :)
Just nu sitter jag och har lunchrast, de va inge god mat i bamba så jag strunta i att äta, kanske inte den bästa av ideér men aja..
I eftermiddag ska jag kanske träffa Gustav o Benjamin en stund, eller bara dra hem o slappa. Tror jag har ett prov på fredag så det blir nog att plugga lite på det också.
Jag SKA vara bättre på att uppdatera nu, ha de bra! Pöss!!
Här har ni två bilder från Bockaberg, vi skulle ut o fota geometriska former :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0