MATILDA ÄR BÄST / Matilda

Jag har inget internet hemma för de finns inte någon kompetent människa från telia (eller om de kanske va tele2) som kan komma o fixa skiten. Inget internet, ingen hemtelefon.
Så jag kan bara uppdatera från mobilen och (som nu) från skolan.
Jag vaknade kl 6.45 imorse, min buss går 7.21. Jag blev smått stressad... Inget smink, ofixat hår MEN jag åt iallafall frukost och hann med bussen. Var dock tvungen att behövas stå upp på grön express från solsten till stan, de e typ 20 min. KUL.
Jag måste göra färdigt min svenska, som ska va klar idag. Min mattelektion börjar om 10 min, efter den har jag svenska.. Jag e körd.
Men istället sitter jag och Matilda och posar jättefint.
Förresten åker vi på klassresa, eller aa, de är alla ettor. Vi ska till bockaberg, som ligger typ vid floda. Det första vi ska göra när vi kommer dit är att gå 6 km. Det ska regna imon.. GLÄDJE.
Nu ska jag komma på en plan för att fixa min svenska..
Ha de bra! Pöss!
Fina flickor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0