Pluggilipluggplugg

Sitter och lyssnar musik och pluggar inför svenska nationella nu på onsdag. Är fuckat nervös.
Det är den muntliga delen vi har nu, och jag HATAR att prata inför mycket folk. Allt över 5 pers räknas som mycket och vi är 30 pers i klassen.




Trots detta är jag faktiskt på riktigt bra humör idag. Haft en superbra helg.
Fredag - Skola, gymma, åka till älskling.
Lördag - Vakna brevid världens finaste, vid tre hämtade mamsen mig och vi åkte och shoppade lite.
2 t-shirts
1 par vita jeans
Ny träningsväska
Sport-bh
Läppstift

Har den ena t-shirten på mig idag, färgstark kan man minst sagt kalla den. I love it!

Målade mina naglar igår, lila-turkosa blev dom tillslut. Sämst bilder..

Snart ska jag och mamma åka och köpa en välbehövd stol till mitt rum. Behöver nånstans att lägga kläderna när dom är så där använda-men-inte-smutsiga-nog-att-lägga-i-tvätt-men-inte-heller-rena-nog-att-hängas-tillbaka-i-garderoben.
Ahh, ni förstår kanske? om inte, to bad for you.

Nu ska jag återgå till pluggandet!
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0