Jaså, det märkte jag inte?

Ni som har facebook, förmodligen majoriteten av er vet säkert att så snabbt det blir någon som helst förändring i vädret så finns det 346534 statusar om det? Enligt facebook och alla dess metrologer har det varit fint väder idag, känner att jag har missat något?
Har legat på mitt rum som en liten eremit hela dagen med nerdragen rullgardin. När jag väl kom ut ifrån huset var det inte alls särsklit fint väder längre...
Fin bild tagen med cam genom matsalsfönstret...

Försöker förövrigt räkna matte men det går inge vidare, equations are not my cup of tea... Skulle kunna skylla på att jag förmodligen nyst ut allt hjärnsubstans med tanke på att jag nyst som ett djur... Vet att ni vill veta..
Nu ska jag fortsätta räkna...
Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0