@ bed

Ligger i sängen och gottar mig framför TVn med sexy-bitch håruppsättning

Idag efter att Gustav hade åkt så var jag och Axel (granne) nere på isen och åkte skridskor. Hade med mig min lilla vovve, ni kan nog själva tänka er hur mycket han gled runt? Is + klor = kaooos!

 

Sen kan jag ju inte påstå att jag är den mest grasiösa personen på planeten. Detta demonstreras enkelt med de tre bilderna nedan.

Här har vi först en bild på när jag, smidig som jag är, skulle ta mig upp på bryggan...

Insåg att min teknik inte riktigt funka...

Såå, jag slängde mig upp på röven istället...

Har ni nånsin sett något graciösare? Om inte lär ni vara uppvuxna med en flock elefanter..


Nu ska jag kolla på TV och vara lat som vanligt!

Ha de bra! Pöss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0