Bambi på hal is

Imon har min klass skridskor på gympan, jag är inte bra på att åka skridskor. ALLS. Jag vill inte göra en sån här fail:
Men förmodligen lär jag sitta på röven mer än jag står på fötterna osv...
Ska ha med mig O'boy till mig själv och mattepatte och hon ska ha med sig bullar som hennes mormor har bakat, mumsfillibabba! Tjock och lycklig!
Sen på kvällen blir det ett SH'BAM pass med min kompis Billy, ska bli kul. Har dock ett litet dilemma..
Beskrivningen av detta passet lyder: En dansklass med enkla steg där fokus ligger på att svettas och ha roligt tillsammans! Njut av att släppa loss till listettor och schyssta remixar av gamla favoritlåtar – energigivande och träningseffektivt. Come as you are – leave as a star!

Okay visst, det ska vara enkla steg, men jag har koordination som Bambi på hal is. Dessutom är Billy dansare, vi snackar tävlingsdans i latin. JAG KOMMER SE UT SOM EN HEFFAKLUMP.

Aja, kanske är lite fel person att jämföra sig med!
Nu ska jag äta en apelsin!

Ha de bra! Pöss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0