Hejdå Sverige

Ja nu är det så kära läsare att jag ska fara iväg på en resa till England och dess överdrivet fuktiga klimat. Åker imon på morgonen, inte jättetidigt men tidigare än jag hade velat, till flygplatsen för en flygresa till halvsystern min. Ska bli så kul att träffa både min halvsyster Natalie och hennes halvsyster Sammy (ser de båda som mina systrar)

Natalie till vänster och Sammy till höger

Jag och pappa kommer bo hemma hos Natalie och hennes sambo Dale och jag hoppas att det inte är alldeles för kallt. Senast jag och pappa var det nämligen svinkallt där, så nu har jag med mig min tellytubbie-dräkt AKA jumpsuit.
Tyvärr blir det nog inte så mycket uppdate, dels för att jag kanske inte har superbra tillgång till någon dator, och dels för att jag kommer ha fullt upp.
Hoppas ni inte kommer sakna mig för mycket...
Nu ska jag snart gå o nana, ska upp vid halv 8 imon. Är inte, inte, inte, en morgonpigg människa…

Ha de bra! Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0