Har haft en jag-hatar-allt dag

Idag har jag varit på så fruktansvärt dåligt humör.
Min dag började med stress, (hann inte ens få i mig frukost) mensvärk och mattelektion. Det är nog den sämsta tänkbara kombinationen.
Fast värre blev det senare på eftermiddagen. Trots att jag tog en värktablett så gav sig inte mensvärken så jag har varit lättretlig hela dagen, OCH DÄR KOMMER LÄRARPRAKTIKANTEN RICKARD IN I BILDEN. Herrejisses vad en människa kan vara fel. Bara fel.
Den här människan skulle idag förbereda oss inför provet vi har om sisådär fyra dagar. Vi fick veta idag mer detaljerat vad det är vi ska ha prov på. Lär ju bli bra resultat då.
Killen har verkligen noll koll. Vi skulle försöka leta upp dokumenten vi skulle läsa på som han hade lagt upp på schoolsoft (hemsida där alla elever har login och allt material och schemat och sånt finns) men han hade ju själv inte koll på var sakerna låg. Tog ca 20 min innan alla hade fått tag på texten och kunde börja läsa.
Då ska killen såklart ställa sig och babbla massa mer.
Höll vid det här laget på att få psykbryt.
 
Han säger att vi ska sätta igång och läsa men han avbryter och var o varannan minut för att prata med sin fruktansvärt monotona tråkiga röst. Åh den driver mig till vansinne.
 
Och den där texten vi skulle läsa, skriven av honom själv, gud ge mig styrka. Killen stavar som en dyslektisk treåring!
Man hittar stavfel i flera av meningarna, vissa meningar har ingen som helst logik och en del av dem är inte ens avslutade.
Tro fan att jag vart snabb med att kommentera det, fick "jag hann inte" som ursäkt. Han lär ju bli en bra förebild för sina elever, damn.
Om vi nu ska ha en ok chans att lyckas kan han väl förfan vara lite ordentlig?
Tror förövrigt inte att han gillar mig nå vidare... Men de gör mig verkligen ingenting för om ni nte redan har förstått det så tycker inte jag om honom helller.
 
Kände att jag verkligen behövde avreagera mig lite. Usch.
 
Nu ska jag sova!
Ha de bra! Pöss!
 
Trackback
RSS 2.0